המילציות האיראניות בעיראק: נגיב על התקפות ישראליות

מוטי סבן No Comments on המילציות האיראניות בעיראק: נגיב על התקפות ישראליות

לאחר הזהרת ראש הממשלה, כי ישראל תסכל כל איום כנגדה בין אם הוא קרוב כמו סוריה או רחוק. מפקד בכיר במליציות האיראניות אומר היום "יש לקחת במלוא הרצינות את האיומים מישראל"

7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מורתעים: ‏מפקד במיליציות השיעיות בעיראק הכפופות אל המשטר האיראני, עלי אל-חוסייני, אמר היום (חמישי) בשיחה עם אתר חדשות עיראקי, כי למיליציות האיראניות, יש את האמצעים בכדי להגיב על כל תקיפה ישראלית, על יעדים איראניים במדינה. עוד אמר כי "יש לקחת במלוא הרצינות את האיום הישראלי".

לאחרונה התבטאו ראש הממשלה ושר הביטחון, על כוונת ישראל לסכל כל איום העומד לנגדה, בין אם הוא בסוריה או בכל מקום אחר. סוכנות הידיעות 'רויטרס' חשפה כי איראן מעבירה מצבורי טילים אל עיראק, עקב ההפצצות הישראליות על מחסני הנשק בסוריה.

אנשי שלטון עיראקיים השמיעו את התנגדותם בגלוי, לשימוש שעושה איראן בשטחם, ועל כך שהיא עלולה להביא את המלחמה אל אדמתם, בכירים עירקיים אמרו כי הם לא יתנו לאירן, להפר את הריבונות העיראקית.

יש לציין, כי בהקמת הממשלה העיראקית, איש הדת מקתדא אלצדר הבכיר בעיראק, דחק את הכוח הפוליטי האיראני מחוץ לקואליציה, וככל הנראה מעמדה והשפעתה של אירן בעיראק מתחילים להיחלש.



0 תגובות